Recenze od zákazníků e-shopu
99,4% Zákazníků E-shop
doporučuje
Celkové hodnocení
Nejčasteji zmiňované:
Možnost změn velikostí
Rychlost komunikace
Rychlost doručení
Příznivé ceny

FAQ - často kladené otázky

 
Výběr šperků a velikostí
Je možné upravit Velikost?

Ano, některé šperky můžeme zkrátit na požadovanou délku. Stačí napsat do poznámky k objednávce číslo produktu a požadovanou délku.

Chci upravit délku šperku, kdy mi bude doručen?

Kvůli úpravě délky se doba doručení ve většině případů pohybuje kolem 5-7 pracovních dnů

Můžu si u vás nechat na šperk něco vyrýt nebo vygravírovat?

Bohužel ne, takovou možnost zatím nenabízíme

Objednání a slevové kupóny
Kdy odešlete mou objednávku?

Veškeré objednávky přijaté v pracovní den do 13:00 předáváme ještě ten samý den vámi zvolenému dopravci. Ostatní objednávky (víkendy, svátky a pracovní dny po 13:00) expedujeme nejbližší pracovní den.

Můžu si šperky objednat i telefonicky nebo e-mailem?

V případě, že Vám objednávka nejde vytvořit nebo raději s někým mluvíte, stačí nám zavolat na telefonní číslo: +420 608 445 046. Možností je i pomocí e-mailu. Stačí nám napsat na: info@klenoty-z-oceli.cz o jaký šperk se jedná (nejlépe kód produktu, který najdete pod názvem produktu), počet kusů a doručovací adresu s kontaktem na Vás.

Můžu si vytvořit objednávku nyní a nechat odeslat později?

Ano, stačí napsat do poznámky k objednávce k jakému dni chcete objednávku odeslat.

Dostanu k objednávce tištěnou fakturu?

Ne, tištěnou fakturu k objednávce nepřikládáme. Faktura Vám vždy přijde do e-mailu. Pokud by jste chtěli tištěnou fakturu, jednoduše nám to napište do poznámky k objednávce.

Mám objednáno, ale nedorazil mi potvrzovací e-mail?

Tohle je bohužel špatně. Může se stát, že jste zadali e-mailový kontakt špatně nebo nastala chyba systému. Pokud Vám nepřijde do 12 hodin, prosím o kontaktování a společně vše napravíme. Nejrychlejší cesta je telefonicky na: +420 608 445 046. Pokud neradi mluvíte, napište nám e-mail na: info@klenoty-z-oceli.cz . Napište nám přibližný čas a den objednávky, fakturační jméno a správný kontakt.

Přijde mi e-mail s potvrzením o zaplacení objednávky?

Nepřijde, ale nebojte. Hned po vyřízení vaší objednávky obdržíte e-mail s informací, že už je balíček na cestě k vám.

Mám objednáno, ale potřebuji změnit údaje, případně objednávku zrušit. Jak na to?

Pokud jste již obdrželi e-mail o předání objednávky přepravci, změnit ani zrušit ji už nelze. V případě, že jste obdrželi pouze potvrzovací e-mail o přijetí objednávky, můžete společně s námi na telefonním čísle: +420 608 445 046 nebo na e-mailu: info@klenoty-z-oceli.cz cokoliv v objednávce změnit. Nebo ji úplně zrušit.

Jak mohu uplatnit slevový kupón?

V sekci nákupní košík zadejte kód slevového kupónu do kolonky Mám slevový kupónm a vše potvrďte stisknutím tlačítka „Aplikovat“.

Mohu použít více slevových kupónů najednou?

Bohužel, v každé objednávce lze uplatnit pouze jeden slevový kupón.

Doručení a platba
Je možné si objednávku vyzvednout osobně? Máte kamenné prodejny?

Bohužel, i kdyby jsme rádi, objednávky si osobně vyzvednout nelze. Pokud se bojíte platit objednávku předem, můžete zvolil platbu na dobírku s příplatkem +40 Kč. Jsme ověřený e-shop, můžete se přesvědčit v sekci hodnocení obchodu, kde nás zákazníci hodnotí.

Nechci platit kartou online, mohu zaplatit při převzetí?

Ano, můžete si zvolit platbu na dobírku, která je s příplatkem +40 Kč a objednávku zaplatíte hotově nebo platební kartou přímo dopravci.

Lze si objednat na splátky nebo pomocí Twisto?

Bohužel nelze. Objednávku musíte uhradit hned celou a to buď platební kartou online nebo na dobírku dopravci.

Kdy mi bude zásilka doručena?

Objednávky do 13:00 ve všední dny (mimo svátky) odesíláme objednávku ihned a ve většině případů je objednávka doručena do druhého dne. Nemusíte se bát, objednávku budete mít doma během 2-3 pracovních dnů.

Vrácení, výměna a reklamace
Dá se objednané zboží vrátit?

Samozřejmě. Pokud vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej bez udání důvodů do 14 dnů vrátit. Stačí vyplnit tento formulář. Pokud chcete zboží vyměnit za jiné, lhůta je prodloužena na 60 dní.

Za jak dlouho mi zašlete peníze za vrácené zboží?

Co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od vrácení zboží. Abyste byli v obraze, budeme vás o odeslání částky informovat e-mailem.

Je možné objednané zboží vyměnit za produkt, který má jinou cenu než mnou zakoupený šperk?

Samozřejmě. V případě nespokojenosti s výběrem vám rádi nenošený a nepoškozený šperk vyměníme za jakýkoliv jiný kus, který máme aktuálně na skladě. Rozdíl nám buď online nebo na dobírku (s příplatkem +40 Kč za dobírku) nebo Vám rozdíl vrátíme na účet.

Jak dlouho trvá výměna?

Čekání je otravné, my víme. Proto se snažíme výměnu vyřešit obratem. Většina zboží od nás tak odchází již druhý den po obdržení zboží vráceného. Nebojte, budete v obraze. O všem vás budeme informovat e-mailem.

Jakým způsobem mám odeslat zboží zpět k Vám?

Můžete si vybrat jeden ze dvou způsobů. Zkrátka ten, který je vám příjemnější. Pokud fandíte službám Zásilkovny, tak doneste zabalené šperky na pobočku Zásilkovny, která je zároveň podacím místem. U přepážky nadiktujte kód: 91991060. Pozor! V případě výměny nebo vrácení vám bude účtován poplatek 59 Kč, který vám strhneme z vrácené částky / připočteme k dobírce v případě výměny. Když chcete posílat šperky prostřednictvím České pošty (a jiných dopravců) Zabalené šperky pošlete na adresu: Jiří Klika Havlíčkova 918/2 Svitavy 568 02 Zásilky zaslané na dobírku nebudou přijaty.

Potřebuji šperk reklamovat. Jak mám postupovat a jak dlouho budu čekat?

Je nám líto, pokud máte se šperky potíže. Stačí ale jen dva kroky (pokud nepočítáme ty na poštu) a vše vyřešíme. Formulář a návod na reklamaci najdete v sekci Vrácení | výměna | reklamace. Reklamace se snažíme vyřešit v co nejkratší době, nejpozději do 30 dnů.

Co když mi kurýr doveze poškozenou zásilku?

Jestli se jedná o drobné poškození obalu, balíček převezměte. Kdyby to ale vypadalo, že zboží vevnitř může být poškozeno (nebo odcizeno), sepište s kurýrem na místě reklamaci. Když budete mít o šperky i nadále zájem, kontaktujte nás buď telefonicky na čísle: +420 608 445 046 nebo na e-mailu: info@klenoty-z-oceli.cz . Spolu to určitě vyřešíme.

Co když omylem převezmu poškozenou zásilku od kurýra?

Zašlete nám, prosím, fotografii obsahu i samotného balíčku na e-mail: info@klenoty-z-oceli.cz . Co nejdříve se vám ozveme zpět a navrhneme řešení.